გაკვეთილის გეგმები

გაკვეთილის  მთავარი  თემა
უფლებები  და  თავისუფლებები
სწავლების  საფეხური
საბაზისო.IX კლასი.
მოსწავლეთა  პროფილი
28 მოსწავლე.ინკლუზიური  არა.
გაკვეთილის 
მნიშვნელობა/აქტუალობა
მნიშვნელოვანია  და  აქტუალურია,რადგან  ბავშვებს  გავაცნოთ  ადამიანის  უფლებები  და  თავისუფლებები,რომელიც  დასჭირდებათ  ყოველდღიურ  ცხოვრებაში
გაკვეთილის  მიზნები  და
        შედეგები
მიზანი: 1. მოქ.X.2მოსწავლეები  გაეცნობიან  ადამიანის  უფლებებს,მის  კლასიფიკაციას,შეზღუდულ  და  აფსოლიტურ  უფლებებს.
               2..მოქ.X.1მოსწავლეები  სწავლობენ  განსხვავებას  უფლებებსა  და  თავისუფლებებს  შორის.
·                   3.მოქ.X.1  
მოსწავლეს შეუძლია  გაანალიზოს მოქალაქეების როლი ქვეყნის დემოკრატიაში·         შედეგები: 1.მოსწავლეებს  შეუძლიათ  ადამიანის  უფლებების  კლასიპიკაცია.
·                             2, მოსწავლეებს  შეუძლიათ  უფლებებისა  და  თავისუფლებების  განსხვავება.
·                             3.მოსწავლეს  შეუძლია  შეადაროს  საქართველოს მოქალაქის კონსტიტუციურ უფლებებსა და თავისუფლებებს ადამიანის უფლებების საყოველთაო დეკლარაციის დებულებებს;
·          

წინასწარი  ცოდნა
ზოგადად  იციან  უფლება-მოვალეობებზე.
შეფასების  საგანი  და
პროცედურები
სამოქალაქო  განათლება.აქტივობები.ინდივიდუალური  შეფასება.
სასწავლო  მასალა  და
ტექნიკური  რესურსები
კომპიუტერი(პრეზენტაციისთვის.)დაფა,ცარცი,წიგნი,რვეული,კალამი.
გაკვეთილის  მსვლელობა
1 ფაზა:გამოწვევა.
ასოციაციის  რუკა(უფლებები),ბავშვები  ჩამოთვლიან  რა  უფლებები  იციან. ყველა  პასუხი  მივიღე  და  ჩავწერე.5წ.
2 ფაზა: ახალი  ცოდნის  მიწოდება. მინი  ლექცია  და  პრეზენტაცია(თვალსაჩინეობისთვის) აქტივობ1..წავიკითხე  კაზუსები  ადამიანის  უფლებების  დარღვევის  შესახებ,მოსწავლეები  პასუხობენ  ადამიანის  რომელი  უფლებები  დაირღვა.აქტივობა 2.მუშაობა  წყვილებში.დავურიგე  კაზუსები. განვიხილეთ  წყვილებში.25  წუთი.
3 ფაზა. რეფლექსია: შეჯამება  გავაკეთე 3.2.1.  მეთოდით.5წუთი.
·         საშინაო  დავალება:წიგნში  შესაბამისი  პარაგრაფი.დავალება შეადაროს  საქართველოს  კონსტიტუციაში  მოცემული  ადამიანის  უფლებები  და  თავისუფლებები   ადამიანის უფლებების საყოველთაო დეკლარაციის დებულებებს; ამოიწეროს  თანხვდრა  და  განსხვავება.
·         შეფასება 5წ.









                                                  

Комментариев нет:

Отправить комментарий